زندگی ساسی مانکن

زندگی ساسی مانکن


خوب دوستان امروز میخوام براتون تعریف كلی زندگی و محله كار و خونه ساسی مانكن رو براتون بگم.

ساسی مانكن اصالتا بچه اهوازه و حسین مخته هم بچه اهوازه ولی وقتی از اهواز نقل مكان كردن حسین رفت تهران ساكن شد و ساسان كرج ساكن شد.

ساسان اولین بار كه اومد كرج ساكن محلهی زمینای خانوم انصاری یا اوقافیا ساكن شد.

اون زمان كه شهرتی نداشت و پولی نداشت و تقریبا اوله كارش بود داخله پیتزا بوف كرج واقع در محله ی جهانشهر به عنوان پیك موتوری استخدام شد . به طوری كه اگه زنگ میزدید پیتزا بوف و سفارش میدادید ممكن بود پیتزا رو براتون ساسی بیاره.

ساسی بعد از كلیپ پارمیدا كه در ان زمان سبك جدید تلقی میشد و كسی اهنگ شاد با ریتم ۶/۸ و سبك رپ نمیخوند تونست خودش رو بكشه بالا و معروفیت خودش رو اثبات كنه.

بعد از معروفیتش و گل كردن اهنگ هاش در جشن های عروسی و تولد و … از ساسی دعوت میشد به جشن ها و مهمانی ها كه بخونه و كارش رونق پیدا كرد و یك پراید هاشبگ حدود ۲ سال پیش گرفت.

بعد از رونق كار یك استدیو واقع در كرج – گوهردشت – خیابان … – به اسم باران زد.

هنوز دلیله مشخصی از جداییش با حسین مخته پیدا نشده و نه ساسی و نه حسین مخته هیچ مصاحبه ای در این مورد تا كنون ندادن.

هم اكنون ساسی مانكن به صورت تكی كار میكنه و گاهی اوقات با افراد گروه رادین بند همكاری میكنه و هیچ گروهی از طرفه خودش نداره.

ضمنا چند وقت پیش با یك پرشیا دیدمش كه برای خودش نیست برای امیر مسعود هستش.

ساسان همچنان كارهاش رو قوی انجام میده و همینطور حسین و با اینكه از هم جدا شدن ولی هنوز جایگاه خودشون رو حفظ كردن و پسرفت نكردن ولی در كل 2 سال هست كه سبك رپ فارسی از شاخ بودن و ارزشش كم شده به دلایل زیر:
1-بسیاری از رپر های 021 و قدیمی ایران از كشور خارج شدن و در خارج فعالیت میكنن كه این باعث شده كه رپ عظمت خودش رو از دست بده چون وقتی كارها رو در ایران بدون مجوز میدادن بیرون و در فضایه بسته خیلی ارزش بیشتری داشت.
2-خواننده رپ زیاد شده و فقط افراد مشخصی مثله قدیم كار نمیدن این باعث میشه كه مردم زده بشن و به قول معروف سبك رپ فارسی كه شامل {‌اجتماعی . پارتی . دیس لاو …} هستش خز بشه و از جذابیت و جدید بودنش بیفته.
البته اینم بگم كه خواننده تكراری زیاد شده كه تكراری میخونن قدیم هر رپری به سبك خاصی میخوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 17 / 7 / 1389برچسب:كيوان, ] [ 0 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]